Odbiór osobisty:
Stradomska 5A/21
31-068 Kraków
pon – pt (9:00 – 16:00)
Dane firmy:
SACKY Magdalena Twardowska
Starowiejska 31a
43-600 Jaworzno
NIP: 6322024050
Pytania i odpowiedzi:
Czas realizacji Twojego zamówienia zależy od jego zawartości. Długość oczekiwania szacuje się od 7 do 15 dni roboczych. Pamiętaj! Jeżeli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane do konkretnej daty napisz nam o tym w osobnym mailu.
sklep@sacky.pl
Status zamówienia jest widoczny na Twoim koncie klienta.
Jeżeli, takiego nie masz napisz do nas na Facebook’u, aby poznać przybliżoną datę wysyłki Twojego zamówienia.
Status w trakcie realizacji oznacza, że Twoje zamówienie jest opłacone i czeka na realizację.
Status szyjemy Twoje zamówienie oznacza, że produkty,
które zamówiłaś są szyte i będą wkrótce wysłane.
Tak, możesz zmienić adres dostawy, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby zmienić adres dostawy napisz do nas maila.
sklep@sacky.pl
Tak, jeżeli Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji możesz domówić dodatkową rzecz. Można zrobić to na dwa sposoby:
1. Złóż zamówienie i wybierz opcję dostawy ,,odbiór osobisty”. Pamiętaj, aby w komentarzu przy zamówieniu dać nam znać, że ma być to zamówienie połączone ze wcześniejszym.
2. Napisz do nas na mailu lub Facebook’u i daj nam znać co chcesz domówić. W tym przypadku ręcznie dodamy produkt do Twojego panelu klienta. Zamówienie można opłacić wyłącznie przelewem tradycyjnym.
Tak, możesz wymienić swoje zamówienie. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.
Jeżeli, Twoje zamówienie nie zmieniło statusu na ,,Szyjemy Twoje zamówienie” możesz z niego zrezygnować. W przypadku, kiedy zyskało taki status, nie możesz z niego zrezygnować.
Po otrzymaniu zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.
Nie, produkty z personalizacją nie podlegają rezygnacji. Personalizację uważamy za fakt: wykonania haftu/nadruku na produkcie, zmianie wymiarów pod preferencje klienta, dodanie elementów dodatkowych w produkcie na życzenie klienta.