Reklamacje i zwroty
W tej zakładce dowiesz się, jak łatwo przeprowadzić reklamację lub zwrot produktów zakupionych na stronie www.sacky.pl.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z przepisami zakup podlega możliwości zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jeżeli, chcesz zwrócić swoje zamówienie lub jego część postępuj następująco:
1. Spakuj bezpiecznie artykuły, które chcesz zwrócić i nadaj do nas paczkę. Pamiętaj, aby w przesyłce umieścić formularz zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy Twoje środki na wskazany w przesyłce rachunek lub odeślemy je bramką płatniczą, która była użyta podczas dokonania zakupu.
Adres do nadania zwrotu:
SACKY Magdalena Marcinkowska
Stradomska 5a/21, 31-058 Kraków
tel. 505 464 801
Pamiętaj, że niektóre z naszych produktów nie podlegają zwrotowi. Tyczy się to produktów z personalizacją na życzenie klienta, jak i produktów z własną konfiguracją materiałów (przykładowo są to: model plecaka sztruksowego boho, model plecaka lunchy, model torebki boho). W przypadku odesłania do nas produktu z personalizacją nie uwzględnimy takiego zwrotu.
Ważne! Usługa uszycie express nie podlega zwrotowi. Jeżeli, zwrócisz produkt uszyty z usługą express zostanie Ci zwrócona kwota samego produktu. Prosimy o przemyślane zakupy.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@sacky.pl lub telefonicznie +48 505 464 801. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub zwrot.
REKLAMACJA
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 505464801.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, numer zamówienia, a także adres zwrotny do odesłania produktu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i do Ciebie odesłany.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Adres do nadania reklamacji:
SACKY Magdalena Marcinkowska
Stradomska 5a/21, 31-058 Kraków
tel. 505 464 801
Pytania i odpowiedzi:
Tak, wszystkie nasze produkty podlegają gwarancji. Jeżeli, podczas użytkowania przedmiotu widzisz jakąś nieprawidłowość zgłoś ją do nas. Bez problemu ją naprawimy.
Przed odesłaniem do nas produktu skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów mailowo sklep@sacky.pl.
Jeżeli, Twoje zamówienie nie zmieniło statusu na ,,Szyjemy Twoje zamówienie” możesz z niego zrezygnować. W przypadku, kiedy zyskało taki status, nie możesz z niego zrezygnować.
Po otrzymaniu zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.
Nie, produkty z personalizacją nie podlegają rezygnacji. Personalizację uważamy za fakt: wykonania haftu/nadruku na produkcie, zmianie wymiarów lub materiałów pod preferencje klienta, dodanie elementów dodatkowych w produkcie na życzenie klienta. Również niektóre z naszych modeli nie podlegają zwrotowi. Są to produkty z własną konfiguracją dodatków i materiałów klienta.
Pamiętaj, że usługa express nie podlega zwrotowi. Jeżeli, zwrócisz produkt uszyty expressem zostanie Ci zwrócona kwota samego produktu nie uwzględniając usługi przyśpieszonego uszycia.