Szukaj
Close this search box.

Reklamacje i zwroty

W tej zakładce dowiesz się, jak łatwo przeprowadzić reklamację lub zwrot produktów zakupionych na stronie www.sacky.pl.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z przepisami zakup podlega możliwości zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jeżeli, chcesz zwrócić swoje zamówienie lub jego część postępuj następująco:
1. Spakuj bezpiecznie artykuły, które chcesz zwrócić i nadaj do nas paczkę. Pamiętaj, aby w przesyłce umieścić formularz zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy Twoje środki na wskazany w przesyłce rachunek lub odeślemy je bramką płatniczą, która była użyta podczas dokonania zakupu. 

Adres do nadania zwrotu:

SACKY Magdalena Marcinkowska
Stradomska 5a/21, 31-058 Kraków
tel. 505 464 801

Pamiętaj, że niektóre z naszych produktów nie podlegają zwrotowi. Tyczy się to produktów z personalizacją na życzenie klienta, jak i produktów z własną konfiguracją materiałów (przykładowo są to: model plecaka sztruksowego boho, model plecaka lunchy, model torebki boho). W przypadku odesłania do nas produktu z personalizacją nie uwzględnimy takiego zwrotu.

Ważne! Usługa uszycie express nie podlega zwrotowi. Jeżeli, zwrócisz produkt uszyty z usługą express zostanie Ci zwrócona kwota samego produktu. Prosimy o przemyślane zakupy.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@sacky.pl lub telefonicznie +48 505 464 801. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub zwrot.

 

REKLAMACJA

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 505464801.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, numer zamówienia, a także adres zwrotny do odesłania produktu.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i do Ciebie odesłany.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
 

Adres do nadania reklamacji:

SACKY Magdalena Marcinkowska
Stradomska 5a/21, 31-058 Kraków
tel. 505 464 801

 

Pytania i odpowiedzi:

Tak, wszystkie nasze produkty podlegają gwarancji. Jeżeli, podczas użytkowania przedmiotu widzisz jakąś nieprawidłowość zgłoś ją do nas. Bez problemu ją naprawimy.
Przed odesłaniem do nas produktu skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów mailowo sklep@sacky.pl.

Jeżeli, Twoje zamówienie nie zmieniło statusu na ,,Szyjemy Twoje zamówienie” możesz z niego zrezygnować. W przypadku, kiedy zyskało taki status, nie możesz z niego zrezygnować.

Po otrzymaniu zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.

Nie, produkty z personalizacją nie podlegają rezygnacji. Personalizację uważamy za fakt: wykonania haftu/nadruku na produkcie, zmianie wymiarów lub materiałów pod preferencje klienta, dodanie elementów dodatkowych w produkcie na życzenie klienta. Również niektóre z naszych modeli nie podlegają zwrotowi. Są to produkty z własną konfiguracją dodatków i materiałów klienta. 
Pamiętaj, że usługa express nie podlega zwrotowi. Jeżeli, zwrócisz produkt uszyty expressem zostanie Ci zwrócona kwota samego produktu nie uwzględniając usługi przyśpieszonego uszycia.

Ręcznie szyte akcesoria

Zobacz nasze produkty.

Ręcznie szyte akcesoria

Zobacz nasze produkty.
Kliknij tutaj