Reklamacje i zwroty

W tej zakładce dowiesz się, jak łatwo przeprowadzić reklamację lub zwrot produktów zakupionych na stronie www.sacky.pl.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 530760890.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, numer zamówienia, a także adres zwrotny do odesłania produktu.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i do Ciebie odesłany.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Zgodnie z przepisami każdy zakup podlega możliwości zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jeżeli, chcesz zwrócić swoje zamówienie lub jego część postępuj następująco:
1. Spakuj bezpiecznie artykuły, które chcesz zwrócić i nadaj do nas paczkę. Pamiętaj, aby w przesyłce umieścić kartkę z informacjami: imię i nazwisko, numer zamówienia oraz rachunek do zwrotu środków.
2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy Twoje środki na wskazany w przesyłce rachunek.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@sacky.pl lub telefonicznie: +48530760890. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub zwrot.

Adresy do zwrotu/reklamacji produktu

Bardzo prosimy o przemyślane zakupy. Paczkę do nas możesz nadać na dwa sposoby:

1. Kurierem pod adres:
SACKY Magdalena Twardowska
Waksmundzka 50
34-400 Nowy Targ
tel. 530 760 890

2. Do paczkomatu Inpost:
NTA02M (paczkomat Nowy Targ ul. Kowaniec 175A)
mail: sklep@sacky.pl
tel. 530760890

Pytania i odpowiedzi:

Tak, możesz wymienić swoje zamówienie. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.

Tak, wszystkie nasze produkty podlegają gwarancji. Jeżeli, podczas użytkowania przedmiotu widzisz jakąś nieprawidłowość zgłoś ją do nas. Bez problemu ją naprawimy.
Przed odesłaniem do nas produktu skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.

Jeżeli, Twoje zamówienie nie zmieniło statusu na ,,Szyjemy Twoje zamówienie” możesz z niego zrezygnować. W przypadku, kiedy zyskało taki status, nie możesz z niego zrezygnować.

Po otrzymaniu zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.

Nie, produkty z personalizacją nie podlegają rezygnacji. Personalizację uważamy za fakt: wykonania haftu/nadruku na produkcie, zmianie wymiarów pod preferencje klienta, dodanie elementów dodatkowych w produkcie na życzenie klienta.

Ręcznie szyte akcesoria

Zobacz nasze produkty.

Ręcznie szyte akcesoria

Zobacz nasze produkty.
Kliknij tutaj