Reklamacje i zwroty
W tej zakładce dowiesz się, jak łatwo przeprowadzić reklamację lub zwrot produktów zakupionych na stronie www.sacky.pl.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 505464801.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, numer zamówienia, a także adres zwrotny do odesłania produktu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i do Ciebie odesłany.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Zgodnie z przepisami każdy zakup podlega możliwości zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jeżeli, chcesz zwrócić swoje zamówienie lub jego część postępuj następująco:
1. Spakuj bezpiecznie artykuły, które chcesz zwrócić i nadaj do nas paczkę. Pamiętaj, aby w przesyłce umieścić kartkę z informacjami: imię i nazwisko, numer zamówienia oraz rachunek do zwrotu środków.
2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy Twoje środki na wskazany w przesyłce rachunek.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@sacky.pl lub telefonicznie +48 505464801. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub zwrot.
Adresy do zwrotu/reklamacji produktu
Bardzo prosimy o przemyślane zakupy. Paczkę do nas możesz nadać na adres:
SACKY Magdalena Twardowska
Stradomska 5a/21, 31-058 Kraków
tel. 505 464 801
Pytania i odpowiedzi:
Tak, wszystkie nasze produkty podlegają gwarancji. Jeżeli, podczas użytkowania przedmiotu widzisz jakąś nieprawidłowość zgłoś ją do nas. Bez problemu ją naprawimy.
Przed odesłaniem do nas produktu skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów mailowo sklep@sacky.pl.
Jeżeli, Twoje zamówienie nie zmieniło statusu na ,,Szyjemy Twoje zamówienie” możesz z niego zrezygnować. W przypadku, kiedy zyskało taki status, nie możesz z niego zrezygnować.
Po otrzymaniu zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.
Nie, produkty z personalizacją nie podlegają rezygnacji. Personalizację uważamy za fakt: wykonania haftu/nadruku na produkcie, zmianie wymiarów lub materiałów pod preferencje klienta, dodanie elementów dodatkowych w produkcie na życzenie klienta.