Szukaj
Close this search box.

Wyślij wiadomość

Otrzymaj szybką odpowiedź!

Napisz

sklep@sacky.pl

Zadzwoń

505 464 801

Odbiór osobisty:

Stradomska 5A/21
31-068 Kraków
 pon – pt (7:00 – 15:00)

Godziny naszej pracy mogą być inne. W mailu o odbiorze paczki otrzymasz informację dot. naszych godzin pracy.

Dane firmy:

 SACKY Magdalena Marcinkowska
 Starowiejska 31a
 43-600 Jaworzno
 NIP: 6322024050

Pytania i odpowiedzi:

Czas realizacji Twojego zamówienia zależy od jego zawartości. Długość oczekiwania szacuje się od na ok. 10 dni roboczych.  Pamiętaj! Jeżeli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane do konkretnej daty napisz nam o tym w osobnym mailu.

sklep@sacky.pl

Status zamówienia jest widoczny na Twoim koncie klienta.
Jeżeli, takiego nie masz napisz do nas na Facebook’u, aby poznać przybliżoną datę wysyłki Twojego zamówienia.
Status w trakcie realizacji oznacza, że Twoje zamówienie jest opłacone i czeka na realizację.
Status szyjemy Twoje zamówienie oznacza, że produkty,
które zamówiłaś są szyte i będą wkrótce wysłane.

Tak, możesz zmienić adres dostawy, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby zmienić adres dostawy napisz do nas maila.

sklep@sacky.pl

Tak, jeżeli Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji możesz domówić dodatkową rzecz. Można zrobić to na dwa sposoby:
1. Złóż zamówienie i wybierz opcję dostawy ,,odbiór osobisty”. Pamiętaj, aby w komentarzu przy zamówieniu dać nam znać, że ma być to zamówienie połączone ze wcześniejszym.

2. Napisz do nas na mailu lub Facebook’u i daj nam znać co chcesz domówić. W tym przypadku ręcznie dodamy produkt do Twojego panelu klienta. Zamówienie można opłacić wyłącznie przelewem tradycyjnym.

Tak, możesz wymienić swoje zamówienie. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.

Jeżeli, Twoje zamówienie nie zmieniło statusu na ,,Szyjemy Twoje zamówienie” możesz z niego zrezygnować. W przypadku, kiedy zyskało taki status, nie możesz z niego zrezygnować.

Po otrzymaniu zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.

Nie, produkty z personalizacją nie podlegają rezygnacji. Personalizację uważamy za fakt: wykonania haftu/nadruku na produkcie, zmianie wymiarów pod preferencje klienta, dodanie elementów dodatkowych w produkcie na życzenie klienta.

×